maandag 4 augustus 2014

vrolijke driehoek sjaal / omslagdoek

Ineens heeft het haakvirus me weer te pakken , deze vrolijke sjaal lag al een tijdje half - af in de haakmand. Ik was niet helemaal zeker van de kleur.
Tot ik bedacht dat ik er een meisjes omslagdoek van kon maken, ik besloot dan maar meteen op de vrolijke toer te gaan en versierde de sjaal met bloemetjes en wat franjes.
Op de fiets leek zo'n losse doek me niet zo veilig dus besloot er een knoop aan te maken zodat hij ook vast gezet kon worden. en dit is het resultaat, te dragen als grote driehoeksjaal maar ook als omslagdoek met de punt naar achteren of opzij.




1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jullie ook zo actief zijn met cachen. Wij hadden er vandaag ook weer 5 waaronder 1 mega grote! Leuk he! Jullie ook nog veel plezier! Mooie sjaal heb je gemaakt, kan nu wel om met die regen en wind!

    BeantwoordenVerwijderen