zaterdag 2 augustus 2014

Tas voor mijn zusje gemaakt

Gisteren was de tas dan eindelijk af, gehaakt rondom een jute tas en gevoerd met een vrolijk stofje kon ik hem net op tijd cadeau geven zodat de tas nog meekon op vakantie.
Aan de zijkant hangt nog een sleutelhanger waar precies haar labello inpast, ze kan namelijk niet zonder hihi

Nu maar eens gaan bedenken wat ik nu weer ga maken of eindelijk  al die her en der verspreidde half afgemaakte projectjes eens afmaken. ( ik denk stiekem dat het een nieuw project gaat worden hihi)

2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel zomerse tas geworden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke kleurtjes. Ik denk dat je je zusje daar wel blij mee zal zijn.
    Oh, die onafgemaakte werkjes.... Toch zal het je meevallen als je er met een begint: vaak hoeft er niet eens veel meer te gebeuren om het af te maken. Ik ben wel benieuwd waar je mee gaat beginnen ....

    lieve groet,'
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen