dinsdag 7 mei 2013

dikke omslagdoek

dikke omslagdoek by bijleonie
dikke omslagdoek, a photo by bijleonie on Flickr.
ik maakte deze omslagdoek , de eerste keer dat ik via een patroon iets haakte , na twee keer uithalen had ik de tekening door. en dit is het resultaat. gemaakt van wol die ik heb gekregen van een oude dame die niet meer kon breien dus echt hele mooie zachte kwaliteit. 100 % scheerwol nomotta Jopsy
Het patroon is van drops en je vindt het hier en eigenlijk heel makkelijk te doen ( zelfs voor een beginner zoals ik)

UWYH nummer 49 ( die 50 ga ik dus makkelijk halen dit jaar en dan heb ik nog niet eens alles geteld , ik denk dat ik voor het einde van het jaar 100 uwyh porodukten wel leuk zou vinden want het eind van mijn voorraad is nog lang niet in zicht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten