zaterdag 8 december 2012

vandaag kerstmarkt heemskerk

Vandaag stond ik op de kerstmarkt in Heemskerk, voor de allereerste keer achter mijn eigen kraam met zelfgemaakte spulletjes
Ik vond het heel leuk !
Aan weerskanten waren de buren erg aardig , één buurvoruw verkocht speelgoed , met haar ruilde ik een poncho voor twee cadeautjes om mee te nemen voor mijn zoons.
Mijn andere buurvrouw was net begonnen met haar eigen bedrijfje , ze maakt leuke slingers en handige armbandjes om je kids om te doen met je 06 nummer erop. Ook haar handgemaakte kerstballen en sterren vond ik erg leuk. Ben je benieuwd dit is haar site

Zelf vond ik mijn kraam er goed uitzien , ik heb veel leuke mensen gesproken en zelfs nog iemand haken geleerd ! ze kwam niet uit haar patroon en zag iets dergelijks bij mij. Bolletje wol erbij en haaknaald en het was snel aangeleerd!


2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om met je zelfgemaakte spulletjes op een marktje te staan! Het zag er allemaal goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo je unieke spulletjes te verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen