zaterdag 12 mei 2012

Braderie, leuke ontmoeting, vliegen

Wat kan het toch leuk zijn om over freubelen te praten , zelfs met wildvreemde mensen.
Vandaag eerst naar Hilversum mijn zoon had als afsluiting van techniek lessen op school een echte vliegles in een moterzwever,

Hij vond het echt geweldig , hier zit hij in "zijn"vliegtuig na afloop van de vliegles.

bij terugkomst moest ik nog even een boodschap doen en bleek er in het winkelcentrumpje bij ons om de hoek een braderie te zijn.
Daar stond een kraam waarvan de opbrengst naar het kwf ging , er lagen rommeltjes maar er was ook een hoekje met zelfgemaakte spulletjes
Ik raakte wat aan de praat met de mevrouw die daar bij stond en liet haar een foto van mijn tas zien.
ze vertelde me dat haar dochter aan een soortgelijke tas van granny's was begonnen maar zo veel draadjes weg moest werken dat ze er maar mee gestopt was . Dat verklaarde meteen de vele granny square thee zakjes die op het kraampje lagen
Verder verkocht ze de Korki ridder die tegen kanker vecht , normaal is die in stemmig blauw maar ter gelegenheid van het komende voetbal had ze nu deze gemaakt , erin zit een kurk. Ik kocht er één voor het goede doel , maar denk nu ik thuis ben dat zoiets ook wel leuk kan zijn als sleutelhanger met een haakje in de kurk


hij is zoals je kan zien prachtig oranje met een voetbalpatroontje in zwart wit op zijn hoofd
Ik vind ze heel grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten