woensdag 7 maart 2012

haakprojecten kringloop

Even een berichtje om te laten weten dat ik er nog wel ben
Druk druk , met de voorbereidingen van de praktijkexamens van mijn leerlingen.
een net geopereerde man die niet kan lopen :(
en een paar ( ja een paar) haakprojektjes.
Het kan raar lopen , een paar weken geleden vertelde ik nog dat ik echt niet kon haken en inmiddels ben ik het dus echt aan het leren.
In dezelfde steek als mijn eerste deken, ben ik nu op verzoek een babydekentje aan het haken voor een kindje ver weg met een nederlandse moeder. Jullie snappen het al in nederlandse kleuren ( nee geen oranje , maar wel rood wit en twee kleuren blauw) dan ben ik nog bezig met mijn sjaal en ben ook al begonnen met een zelfde babydekentje in rose en rood voor een klein meisje
ach en daarna moet ik misschien toch maar weer eens gaan breien ( oude liefde mag ook niet roesten tenslotte)
tot slot had ik vandaag tijdens de zwemles van mijn zoontje even tijd om de kringloop binnen te lopen en daar kocht ik : de naaidoos van iemand anders. daarover later misschien meer , maar heel leuk vond ik de ouderwetse garenklosjes die erin zaten en de bijna retro achtige kaartjes met maaswol.
Kijk daar kan ik nu blij van worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten