maandag 20 februari 2012

o, jee haken is net zo verslavend als breien

Nog maar net begonnen met haken en ben nu al ( een beetje) verslaafd.
Mijn dekentje vorderd goed , kijk maar

Toch heb ik ook nog een gehaakte ( ja jullie lezen het goed GEHAAKTE ) sjaal op de haaknaald gezet en die ziet er nu al zo uit:

Ik merk dat ik haken echt leuk vind om te doen.
dit is allemaal nog in dezelfde steek maar ik heb ook al andere steken in filmpjes op youtube bekeken.
En tijdens het zoeken naar allerlei filmpjes kwam ik ook een filmpje tegen over knopen en toen maakte ik als proefje dit:
Ik ga zeker een keer paratouw kopen om dit echt goed te kunnen proberen want het is leuk om te doen en niet zo heel veel werk
Nou dat was het weer voor vandaag , ik ga nog even haken :)

6 opmerkingen:

  1. Wat goed joh, terwijl ik in de blog ervoor lees, dat je nog maar net leert haken. Het is echt superleuk om te doen en je kunt echt hele mooie projecten maken. Geniet er maar van. Je deken wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je Wieke, dit is ook nog de enige haaksteek die ik beheers hoor, maar zo kom je al een heel eind.
    Ik vind zelf het resultaat ook heel leuk.Ga zeker door met leren haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes...het klopt echt.. haken IS verslavend!! Maar wel erg leuk!! Je hebt trouwens mijn parkietje gewonnen.Hoop, dat je er blij mee bent!! Ben ook volger van je geworden.
    Vriendelijke groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ik heb jouw blog een blogaward gegeven. kijk maar eens op mijn blog: www.craftyrabbitje.blogspot.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen