donderdag 2 februari 2012

alweer een klein restje wol verwerkt

De bodem van mijn wol voorraad is echt nog lang niet in zicht.
Het kriebelt alweer om aan wat nieuws te beginnen , op een ander blog zag ik ook iemand die een afspraak had gemaakt met zichzelf. Daarna heb ik besloten om mijn afspraak met mezelf een beetje aan te passen. Ik heb besloten dat ik drie dingen moet maken van spulletjes of wol of iets anders wat ik al in huis heb, daarna mag ik weer aan iets nieuws beginnen.Daarna moet ik vier dingen maken voor ik aan iets nieuws mag beginnen, dan vijf enzovoort enzovoort.tot 10 en dan begin ik weer van voren af aan bij drie net zolang tot mijn voorraad op is ( al blijf je die met elk nieuw project ook weer aanvullen) ik heb nog wat sjaalwolletjes liggen en een heleboel kleine bolletjes restjes.
Vandaag begin ik met tellen en het eerste werkstukje van drie die nodig zijn is af ( ik hoop dat iedereen dit nog kan volgen)
ik maakte dit telefoonhoesje in zwart en roze, met ook nog een left over kraaltje eraan.
Nu nog twee te gaan voor ik nieuwe wol mag kopen en ik denk dat ik al weet voor welk project. al twijfel ik nog een beetje tussen een geweldige babytrappelzak en een soort stola met mouwen voor mezelf ( waarschijnlijk wordt het de eerste want ik ga binnekort nog op kraambezoek bij een collega)
Ik denk dat ik nu eerst maar even een roze sjaal opzet van sjaalwol die ik nog heb liggen van mijn buitensporige aankopen in de wolwinkel in Alkmaar :))

1 opmerking:

  1. Altijd een goed gevoel wanneer je voorraad wat leeger wordt, want dan kun je weer nieuwe dingen kopen.

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen