donderdag 22 december 2011

enveloppen

Gisteren moest er nog een verlate kerstkaart de deur uit
Ik had nog wel een kerstkaart maar geen envelop die pastte. Ik dacht dat ik dan best zelf een envelop kon maken van een leuk papiertje.
Zoals dat wel vaker gaat bij mij , ben ik vervolgens helemaal doorgedraaid en heb niet één maar heel veel nieuwe enveloppen gemaakt.
Eerst een malletje van dik karton , leuke plaatjes zoeken in de wat betere tijdschriften , tijdschriften die van wat dikker en/of glossy papier zijn gemaakt dus en tekenen, knippen en plakken en dan krijg je dus dit:

en als echte haarlemse heb ik natuurlijk ook deze gemaakt:

Nu nog een etiketje erop en ze kunnen op de bus

Verder ben ik nog druk met breien , voor het zoontje van een collega brei ik een sjaaltje , wantjes en een muts maar daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten