zaterdag 31 december 2011

schilderijen van mijn schoonmoeder , zo mooi

Al eerder schreef ik een berichtje over mijn creatieve moeder.
Over de creativiteit van mijn schoonmoeder valt ook nog wel wat te melden.
Sinds twee jaar heeft ze het schilderen ontdekt. Inmiddels hangen boven mijn bank twee geweldige portretten van mijn kinderen van achter geschilderd, lopend over het strand. Elke keer als ik er naar kijk zie ik weer iets nieuws, een druppel water aan een netje, een voetje dat net uit het waterschoentje slipt......
Dit schilderij is haar laatste kunstwerk
Ze heeft nog een aantal prachtige kunstwerken te koop, kijk maar eens op de site van haar lijstenmaker :
http://www.achterdedijk.nl/pg-14917-7-22798/pagina/kunstwerken.htm
dan zie je meer werk en daarnaast maakt ze ook schilderijen op bestelling
Ik ben helemaal weg van haar afrikaanse schilderijen.Kan daar geen genoeg van krijgen en dan die kleuren zo mooi.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten