zondag 23 oktober 2011

Hardlopen in de kou

Zoals ik al schreef vroeg mijn zusje me of ik van dezelfde wol als de col een haarband /oorwarmer voor haar kon maken.Tijdens het hardlopen was het best wel koud aan de oren namelijk.
Natuurlijk, wil ik dat en vanavond meteen op de pennen gezet.
Ik vond het wel leuk om weer eens een kabeltje te breien en dit was mjn kans
Ik deed het zo:
20 steken opgezet ,halve kabel over de middelste tien steken ( steeds vijf steken voor het werk) doorbreien tot ongeveer 55 cm. Daarna langs de beide lange kanten steken opnemen ( ik had er ongeveer 76) en drie pennen ribbels breien. In de vierde naald alle steken afkanten.
Dan natuurlijk de haarband nog vast naaien en de draadjes wegwerken.

Lekker werkje voor een avondje televisie kijken/luisteren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten