zaterdag 22 oktober 2011

Drukke Zaterdag

Vandaag een drukke zaterdag gehad, eerst moest zoonlief een voetbaltournooi spelen, maar liefst vijf wedstrijden. Dat is best veel als je zeven bent.
Gelukkig ook een wedstrijd gewonnen en een wedstrijd gelijk gespeeld.
De jongste was mee dus we kwamen moe en rozig van het buiten zijn thuis.
Er kwam daarna nog een vriendje spelen en de heren doken met manlief de tuin in voor alweer een vogel - project ( waarover later meer want het is nog net niet helemaal af)
In die tijd heb ik de col voor mijn lieve nichtje op de pennen gezet en alvast een stukje zitten breien.
Vorige week de mutsen en sjaals voor Mikey en Joey (neefjes) afgemaakt, je ziet ze hieronder.
Een simpel basis patroon voor de sjaal en de muts maar door de streepjes ( ze zijn beide net even anders zodat de heren ze uit elkaar kunnen houden)
toch leuk geworden.



En tot slot heb ik vandaag voor het eerst van mijn leven iets gehaakt, volgens mijn schoonmoeder is haken niet zo moeilijk, maar ik vond het al lastig hoe ik de draad moest vasthouden.Maar het is iets geworden. Ook daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten